تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 0:48
41 بازدید
کد خبر : 208655

بیش از ۳۴ هزار نفر از خدمات صدای مشاور قزوین بهره بردند

بیش از ۳۴ هزار نفر از خدمات صدای مشاور قزوین بهره بردند

به گزارش ایلنا، علی دهباشی‌پور گفت: خدمات ارائه شده از طریق سامانه ۱۴۸۰ صدای مشاور مربوط به ۴۹ مرکز مشاوره حضوری غیردولتی و یک مرکز مشاوره حضوری و غیرحضوری دولتی بوده است. مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه سامانه تماس ۱۴۸۰ در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی شده است، اظهار

بیش از ۳۴ هزار نفر از خدمات صدای مشاور قزوین بهره بردند

به گزارش ایلنا، علی دهباشی‌پور گفت: خدمات ارائه شده از طریق سامانه ۱۴۸۰ صدای مشاور مربوط به ۴۹ مرکز مشاوره حضوری غیردولتی و یک مرکز مشاوره حضوری و غیرحضوری دولتی بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه سامانه تماس ۱۴۸۰ در راستای برطرف کردن نیازهای فوری تماس گیرندگان راه اندازی شده است، اظهار کرد: براساس کارشناسی‌های انجام شده ایجاد این مرکز باعث تثبیت یا بهبود احساس سلامت روانی افراد می‌شود.

وی عنوان کرد: خدمات ارائه شده توسط واحد صدای مشاور بهزیستی در زمینه مشکلات با همسر، مشکلات فردی از جمله تعارض‌های فردی، مهارت‌های ارتباطی، عزت نفس پایین، اضطراب، پرخاشگری و در نهایت تربیت فرزند بوده است.

این مسئول به سایر خدمات مشاوره‌ای بهزیستی قزوین نیز اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته تعداد افراد آموزش دیده در طرح آموزش پیش از ازدواج ۳ هزار و ۹۹۰ نفر بود و همچنین تعداد افراد آموزش دیده در طرح آموزش زندگی خانواده ۲ هزار و ۲۵۵ نفر است.

دهباشی پور همچنین با اشاره به اجرای طرح غربالگری اضطراب کودکان توسط کارشناسان این دستگاه، خاطرنشان کرد: طرح غربالگری اضطراب کودکان ۵ تا ۶ سال با هدف شناسایی و ارجاع زود هنگام برای مداخله تخصصی و افزایش سطح اطلاعات والدین در خصوص پیشگیری از اضطراب کودکان در دستور کار دفتر مشاوره اداره کل بهزیستی قزوین قرار دارد.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.