تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:34
159 بازدید
کد خبر : 208849

بلومبرگ: اپل واچ سری ۱۰ برای نظارت بر فشار خون و آپنه خواب

بلومبرگ: اپل واچ سری ۱۰ برای نظارت بر فشار خون و آپنه خواب

به گزارش اطلس نیوز و به نقل از گسمارنا اپل واچ سری ۹ تنها چند هفته از چرخه عمر خود می گذرد، اما آخرین گزارش بلومبرگ با افشاگری های جالبی در مورد گذشته آن و گمانه زنی هایی در مورد ویژگی های جدید ردیابی سلامتی که برای نسل بعدی ساعت هوشمند عرضه می شود، به

Bloomberg: Apple Watch Serie 10 to gain blood pressure and sleep apnea monitoring

به گزارش اطلس نیوز و به نقل از گسمارنا اپل واچ سری ۹ تنها چند هفته از چرخه عمر خود می گذرد، اما آخرین گزارش بلومبرگ با افشاگری های جالبی در مورد گذشته آن و گمانه زنی هایی در مورد ویژگی های جدید ردیابی سلامتی که برای نسل بعدی ساعت هوشمند عرضه می شود، به بررسی عمیق خط پوشیدنی هوشمند اپل پرداخته است. گفته می شود اپل واچ سری ۱۰ ردیابی فشار خون و نظارت بر آپنه خواب را ارائه می کند تا مشخصات سلامت کامل تری را برای کاربران خود ارائه دهد.

اپل همچنین امیدوار است که پایش غیرتهاجمی قند خون را در ساعت‌های هوشمند آینده خود برای شرایط پیش دیابتی بیاورد. قرائت‌ها درجه پزشکی نیستند، بلکه بیشتر بر روی نمایش روند سطوح قند خون کاربران و صدور هشدار در صورت ورود آنها به یک وضعیت پیش دیابت متمرکز هستند. طبق گزارش‌ها، اپل علاقه‌ای به مراقبت‌های بهداشتی پس از بیماری برای افراد مبتلا به دیابت، همانطور که توسط یک شرکت داخلی ذکر شده است، ندارد.

رویکرد اپل بر طیف‌سنجی جذب مادون قرمز موج کوتاه تکیه می‌کند که نور را از طریق پوست کاربر بین رگ‌های خونی و سلول‌ها می‌تاباند و سپس نوری را که بازتاب می‌کند برای کمک به محاسبه هماهنگی گلوکز در جریان خون می‌خواند.

گزارش جدید بلومبرگ همچنین برخی از نکات گذشته نگر در روزهای اولیه توسعه اپل واچ را که در پایان دوره مدیریت استیو جابز به عنوان مدیرعامل آغاز شد، شرح داد. طبق گزارش‌ها، جابز به چندین مدیر عالی‌رتبه مأموریت داد تا کار بر روی یک دستگاه سنجش قند خون غیرتهاجمی را آغاز کنند. سپس اپل استارتاپی به نام Avolonte Health ابداع کرد که روی ساخت مانیتور قند خون اپل واچ سری ۱ کار می‌کرد، اگرچه همه ما می‌دانیم که کاملاً جواب نداد.

Avolonte در یک ساختمان کوچک دو طبقه در پالو آلتو، کالیفرنیا، تنها ۱۵ دقیقه دورتر از دفتر مرکزی اپل مستقر بود و ترکیبی از مهندسان، مشاوران سلامت، کارشناسان تجهیزات پزشکی و دانشمندان خواب را به عنوان کارمندان خود می دید. اپل همچنین برنامه‌ریزی کرد اما در نهایت ایده سازگاری اپل واچ و Apple Health با دستگاه‌های اندرویدی را کنار گذاشت، زیرا اپل واچ یک محرک برای فروش آیفون است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.