تاریخ انتشار : شنبه 4 فروردین 1403 - 12:19
94 بازدید
کد خبر : 208867

راهنمای خرید اسپیکر جی بی ال

راهنمای خرید اسپیکر جی بی ال

  اسپیکرهای برند جی بی ال از سال‌ها پیش با کیفیت صدای بی‌نظیر، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته در بازار بی‌رقیب بوده‌اند. کاربران هم به همین دلیل اسپیکرهای جی بی ال را برای مهمانی‌ها و سفرهای خود برگزیده‌اند. بنابراین همه‌ی کسانی که حتی یک بار در طول زندگی به خرید اسپیکر فکر کرده‌اند، نام جی

 

اسپیکرهای برند جی بی ال از سال‌ها پیش با کیفیت صدای بی‌نظیر، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته در بازار بی‌رقیب بوده‌اند. کاربران هم به همین دلیل اسپیکرهای جی بی ال را برای مهمانی‌ها و سفرهای خود برگزیده‌اند. بنابراین همه‌ی کسانی که حتی یک بار در طول زندگی به خرید اسپیکر فکر کرده‌اند، نام جی بی ال را شنیده‌اند. تنوع اسپیکرهای این برند چنان بالا است که ممکن است پیش از خرید سردرگم شوید؛ برای همین در مطلب پیش رو راهنمایی برای خرید اسپیکر پرتابل جی بی ال تهیه کرده‌ایم تا از احساس سردرگمی رها شوید.

بهترین اسپیکر جی بی ال برای کمپینگ

در صورتی که اهل کمپینگ و سفر در فضای باز هستید، اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال BOOMBOX 2 بهترین گزینه برای شما خواهد بود. با وجود این که این اسپیکر نسبت به برخی از اسپیکرهای دیگر جی بی ال اندازه‌ی کوچک‌تری دارد، همچنان از صدای بسیار قدرتمندی برخوردار است و حتی فضای باز هم نمی‌تواند در این کیفیت صدا خدشه‌ای به وجود آورد. اگر با همه‌ی این‌ها باز هم احساس می‌کنید که صدای بلند اسپیکر کافی نیست، می‌توانید بین این مدل و دیگر مدل‌های منطبق جی بی ال اتصال برقرار کنید تا صدا دو چندان شود. این اتصال هم به کمک فناوری بلوتوث برقرار می‌شود.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال BOOMBOX 2

این مدل کاملا مناسب کمپینگ و سفر است؛ چرا که شارژ باتری اسپیکر تا ۲۴ ساعت تمام نمی‌شود و دیگر نیازی نیست که مدام نگران پیدا کردن پاور بانک یا منبع برق باشید. خوشبختانه سازنده به همین بسنده نکرده و این اسپیکر را همراه یک پاور بانک مخصوص عرضه کرده است تا حتی اگر عمر ۲۴ ساعته‌ی باتری تمام شد، موزیک همچنان پا برجا باقی بماند. علاوه بر این جی بی ال این اسپیکر را به صورت ضد آب تولید کرده است تا در طبیعت و فضای باز آسیبی نبیند. البته ضد آب بودن تنها ویژگی قدرتمند اسپیکر جی بی ال BOOMBOX 2 نیست؛ بلکه در واقع این اسپیکر چنان قدرتمند طراحی شده است که با کوچکترین ضربه از پا در نیاید.

بهترین اسپیکر جی بی ال برای مهمانی

بیشتر اسپیکرهای جی بی ال کاملا برای مهمانی مناسب هستند؛ اما هیچ یک از آن‌ها به اندازه‌ی سپیکر قابل حمل جی بی ال PARTY BOX 1000 درخور مهمانی‌های بزرگ نیست. این مدل نسبت به دیگر اسپیکرهای مهمانی جی بی ال وزن سنگین‌تر و ابعاد بزرگ‌تری دارد؛ اما کیفیت بیس و صدای آن هم به همین اندازه بیشتر است. البته نگران این ابعاد بزرگ نباشید؛ چرا که این مدل دارای یک دسته و چرخ مناسب است تا حمل و نقل آن کار سختی نباشد.

نورپردازی چشمگیر و متنوع PARTY BOX 1000 کاملا مناسب مهمانی است و تجربه‌ی بصری خوشایندی را برای مهمانان به وجود می‌آورد. این مدل همچنین دارای یک پد و صفحه‌ی مخصوص دی‌جی‌ها است که به دی‌جی امکان می‌دهد بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته و پیچیده، یک مهمانی بی‌عیب و نقص برگزار کند. نوازندگان هم می‌توانند به اندازه‌ی دیگران از مزایای این اسپیکر بهره‌مند شوند و گیتار و میکروفون خود را به آن متصل کنند. امکاناتی از این دست شرایط اجرا بر صحنه را نیز فراهم می‌کند.

PARTY BOX 1000 یک اسپیکر بلوتوثی است که امکان پخش موسیقی را راحت‌تر می‌کند؛ اما شما در هر صورت می‌توانید با استفاده از پورت USB هم موزیک دلخواه خود را با بهترین کیفیت در مهمانی پخش کنید. پورت USB  همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا در میانه‌ی مهمانی دستگاه‌های دیگر خود را هم به کمک اسپیکر شارژ کنند. اگر هم در پی آن هستید که صدا را بیش از این ارتقا دهید؛ می‌توانید به کمک قابلیت TWS چندین اسپیکر جی بی ال را به هم متصل کرده و موزیک را با صدای بلندتری گوش دهید.

بهترین اسپیکر جی بی ال برای کاربری روزمره

برخی از مدل‌های اسپیکرهای جی بی ال هم آمیزه‌ای از امکانات ساده و کاربردی هستند که برای استفاده‌ی عادی و روزمره کاربرد دارند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال PARTYBOX ON THE GO یکی از این مدل‌ها است که وایرلس بوده و به کمک طراحی مناسب خود شما را در هر مکانی همراهی می‌کند. این مدل از نظر کیفیت با مدل‌های دیگری مانند اسپیکر JBL PARTYBOX 100 برابری می‌کند؛ با این تفاوت که حمل و نقل PARTYBOX ON THE GO راحت‌تر است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال PARTYBOX ON THE GO

این مدل هم نورپردازی زیبایی دارد و هم از امکان اتصال میکروفون برخوردار است؛ بنابراین یک اسپیکر همه‌کاره به شمار می‌آید. خوشبختانه این مدل هم مانند دیگر اسپیکرهای رده بالای جی بی ال ضد آب است و برای همین در فضای باز و بسته به یک اندازه قابل استفاده خواهد بود؛ به ویژه از این نظر که صدای PARTYBOX ON THE GO بسیار بلند است و در فضای باز هیچ کم و کاستی ندارد. قابلیت BASS BOOST هم باعث می‌شود گوش دادن به آهنگ‌های بیس دار لذت‌ بیشتری داشته باشد. عمر باتری این مدل کمی بیشتر از ۴ ساعت است و به سرعت هم شارژ می‌شود.

سخن پایانی

هر یک از اسپیکرهای جی بی ال برای گروه‌های مختلفی از افراد مناسب است؛ بنابراین پیش از خرید ابتدا هدف و نیازهای خود را مشخص کنید. در صورتی که می‌خواهید بیشتر با اسپیکرهای جی بی ال آشنا شوید و قیمت‌های به روز محصولات را با هم مقایسه کنید، می‌توانید از فروشگاه آنلاین نکست کالا کمک بگیرید و در این بستر معتبر، انتخاب بهتری داشته باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.