تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 17:38
146 بازدید
کد خبر : 208861

ستاره‌های iQOO Neo9 در عکس‌های زنده سه رنگ منحصر به فرد را نشان می‌دهند

ستاره‌های iQOO Neo9 در عکس‌های زنده سه رنگ منحصر به فرد را نشان می‌دهند

به گزارش اطلس نیوز و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود iQOO Neo9 در ۲۷ دسامبر عرضه شود و خود این شرکت یک تیزر زیبای افشاگرانه را در Weibo منتشر کرده است. این دستگاه را از زوایای مختلف نشان می دهد و طراحی نسبتاً منحصر به فردی را نشان می دهد. در این پست آمده است

به گزارش اطلس نیوز و به نقل از گسمارنا انتظار می‌رود iQOO Neo9 در ۲۷ دسامبر عرضه شود و خود این شرکت یک تیزر زیبای افشاگرانه را در Weibo منتشر کرده است. این دستگاه را از زوایای مختلف نشان می دهد و طراحی نسبتاً منحصر به فردی را نشان می دهد.

در این پست آمده است که iQOO Neo9 دارای طراحی دو رنگ و دو ماده است. یکی از انواع آن شامل روکش شیشه ای مات با چرم مصنوعی است. یکی دیگر شیشه ساده با روکش نرم و سومین نسخه مشکی از شیشه فلوریت AG ساخته شده است و اجازه نمی دهد اثر انگشت بچسبد. در لمس نیز صاف است.

با حرکت به سمت Neo9 Pro، برخی از نتایج Geekbench نشان می دهد که Dimensity 9300 در حال اجرا است. ما قبلاً چیپست مذکور را آزمایش کرده‌ایم و به نظر می‌رسد نتایج Neo9 Pro با سایر دستگاه‌های مجهز به Dimensity 9300 مطابقت دارد و در سناریوی تک هسته‌ای بیش از ۲۲۰۰ امتیاز و در حجم کاری چند هسته‌ای بیش از ۷۵۰۰ امتیاز کسب کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.